سایناساینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

ساینا تمام زندگی و دنیای من و بابایی

ماه رمضون و ساينا

1393/4/21 12:36
نویسنده : مامانی
494 بازدید
اشتراک گذاری

سحر پاشو غذا بخور

تا به اذون هیچی نخور

دعا بکن ؛ نماز بخون

نماز و روزه هر دو چه خوبه؛ هر دو چه خوبه

این شعر مهدت،

سانیا: مامان رمضون یعنی چی؟

مامان: یعنی اینکه کارای خوب بکنی و کارای بد نکنی و مثل شعرت صبح خیلی زود بیدار شی و غذا بخوری و تا شب که الله و اکبر می گن هیچی نخوری

ساینا : مامان تو روزه ایی؟

مامان : آره عزیز دل مامان روزه ام

ساینا : پس منم روزه ام

چند دقیقه بعد ؛ یه بسته پاستل از تو کمدت برداشتی و آوردی مشغول خوردن

ساینا: مامانی تو هم بخور ؛ خوشمزه است

مامان: نمی شه مامان من روزه ام

ساینا : خوب اشکال نداره  پاستیله خوشمزه است، روزه ات هیچی نمی شه بخور مامانیییییی

مامانی: خوب ساینا برات آب هویج درست کردم مامان اونم بخور

ساینا با اخمی بسیاررررررررررر: ااااااااااااا مامان مگه نمی گم من روزه ام؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!! ( روزه از دید ساینا، چیزی که خوشمزه است روزه رو باطل نمی کنه یا به عبارتی هیچی نمی کنه)

قربون نماز خوندنت شیرینم

 

شهر کتاب آریاشهر

 

 

19 تیر سالگر ازدواج من و بابایی جون بود، یه جشن کوچولو خونه عمو احمدت گرفتیم که خیلی هم خوش گذشت . رفتیم شیرینی فروشی و این کیک رو به انتخاب تو خریدیم

دست بابایی درد نکنه

خدای خوبم به خاطر وجود همسر مهربونم شاکر تو ام . همسر عزیز و مهربونم بخاطر این همه خوشبختی ممنون توام

خدایا ی مهربونم بخاطر وجود میوه عشقم سپاسگزار توام.

خدای بزرگ من بخاطر همه نعمتات شکرتت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهناز مامان رادین
25 تیر 93 11:26
نماز روزها تون قبول خانم.ماشااله به ساینای خوشگل و خوش زبون.ببوسش از طرف من. به به چه عجب خانومممممممممممم بابا این وبلاگت رو آپ کن تو رو خداااا ممنونم خاله مهربون
مامان پریناز
3 مرداد 93 3:08
فدای دختر نمازخونم بشم مننننننن الهی 120 سال در کنار هم خوش و خرم زندگی کنید.مبارکه ********************** ممنونم عزیزم . خدا پریناز واقعا" ناز رو هم برای تو حفظ کنه