سایناساینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

ساینا تمام زندگی و دنیای من و بابایی

teacher

1393/3/22 9:10
نویسنده : مامانی
438 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش

ساینا: مامانی بیا بازی خاله سارای زبان 

مامانی :باشه قبوله

ساینا: مثلا" تو ساینا بودی منم teacher

ساینا : بچه ها هر چی می گم  انجام بدین و بلندد تکرار کنین

ساینا: مامانی Wiggle your finger

مامانیسوالتعجب

 ساينا: blink your eye

مامانی:سوالخجالت

ساینا: ااااااااااااااااا مامانننننننننننن, خوب بکن دیگهههههه

مامانی : چی کار کنم خوبخجالت

ساینا : بلد نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوب wiggle  يعني انگشتات رو تکون بده  blink  یعنی چشمک بزن

مامانی: خجالت

**********************************

دیروز موقع برگشت از مهد تو ماشین

ساینا : عروسک خیمه  شب بازی می شه puppet

دست نزن می شه hands off

بزن قدش می شه give me five

ماماني : داشتم از خوشحالی ذوق مرگ می شدم یعنی ذوق مرگ هااااااااااااااااااااااا

آفرین به خاله سارای زبانت یعنی من عاشقشم ساینا که اینقدر چیزای خوب خوب بهت یاد می ده

ساینا: شما باید عاشق من باشی ؛ من Teacher توام. همش بهت همه چیز یاد می دم. خودت گفتی زبانی ( یعنی زبان خوندی). ولی همش من بهت همه چیز یاد می دم.

مامانی:بی حوصلهخجالتمتنظر

teacher من فدات شم

خدایا شکرت

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان روشا
28 خرداد 93 23:27
ماشالله به این teacher دوست داشتنی ما هم زبانمون در همین حد هاست به ما هم آموزش می دین؟؟؟ چقدر خوبه علاقه داره من هنوز روشا رو نذاشتم کلاس البته مهدشون داشت من نخواستم بره گفتم یک دفعه بذارم یه کلاس خوب اما الان به احتمال زیاد بزارم راستی متدشون چیه؟ دوست خوبم ، راستش ساینا یک ساله داره می ره ؛ تا چند وقت پیش روزهای زوج نیم ساعت بود ولی از ادریبهشت یک ساعت شده. ولی به قول ساینا teacher شون اونقده باهاشون بازی می کنه که همه بچه ها عاشق زبان شدن. من و ساینا هر روز یکی از بازیهامون بازی خاله سارای زبانه که ساینا نقشش رو بازی می کنه. تا قبل اردیبهشت مربی فقط جملات و کلمات کاربردی رو آموزش می داد. ولی الان کتاب دارن. وابسته به سفیر هستن. بفرستش روشای خاله رو؛ هیچییییییییی هم یاد نگیره گوشش می شنوه
مامان آوینا
14 تیر 93 9:07
عزیزممممممم ماشاله چقدر شیرین زبون هست خدا حفظش کنه از طرف من ببوسش ممنونم عزیزم، خاله مهربون تو هم آوینا رو ببوس
مامان پریناز
3 مرداد 93 3:10
ایول ایول ! هاو آر یو؟؟!! ***************** تنک یو خاله