سایناساینا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

ساینا تمام زندگی و دنیای من و بابایی

نازمو بکش

1393/4/23 13:46
نویسنده : مامانی
558 بازدید
اشتراک گذاری

ساینا آرام و بی صدا و مظلوم  در حال اشک ریختن بی هیچ دلیلی

مامانی در آشپز خونه: یه ک آن متوجه این صحنه شدم : عزیزززززززززز دلم ، قشنگم چیه چرا گریه می کنییی؟

ساینا  با ناز فراوان: مامانیییی ، مامانی

مامانی جونم، چی می خوای عروسکم؟

ساینا: مامانی می شه یه کوچولو نازم رو بکشی؟

مامانی: تعجبمحبتمحبت بعد توی دلم اینجوری خندیدمقه قهه

دنیایی دارن این بچه ها. چقدر قشنگ و پاکه

خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پریناز
3 مرداد 93 3:06
الهییییی فداش دختره دیگه نازکش میخواد! ******************** ممنونم عزیزم. الان هم وقتی می افته می گه مامان نگران نباش می خوام نازمو بکشی هیچیم نشده. بعد شروع به گریه می کنه
مامان آریا
13 مرداد 93 12:44
سلام عزیزم خوبی؟ عید رو با تاخیر بهت تبریک میگم دختر گلت خوبه ؟ همسر مهربونت خوبه ؟ انشائ اله همیشه سلامت و موفق و در پناه خدا باشی دوست مهربون و خوب من ***************** عزیز دلم ، دوست خوبم عید تو هم مبارک خدا رو شکر همهمون خوبیم. قربون آریا بشم که واسه خودش مردی شده. حسابی از طرف من ببوسش