سایناساینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

ساینا تمام زندگی و دنیای من و بابایی

عکس های تولد 3 سالگی

1392/8/13 8:54
نویسنده : مامانی
1,657 بازدید
اشتراک گذاری

خوب عزیز دلم قصه تولدت اینجوری بود

چند ماه پیش اومدی خونه و گفتی مامانی

گفتم جانم عزیز دل مامانی

گفتی: برام تولد سیندرلاها می گیری

هم تعجب کردم هم خیلییییییییییی خوشحال شدم چون این نشون می داد که بزرگ شدی و معنی ست شدن رو داری می فهمی

گفتم کی گفت تولد سندلاها؟

گفتی : خودم گفتم ( بعد چندددد ماه هنوز نفهمیدم این ایده از کجا به ذهنت رسید)

گفتم آره مامانی برات می گیرم ولی به من بگو تولد سندلاها چه طوری هست

گفتی: یعنی مامانی ، لباس سیندلاها بپوشم، کیکم سیندلاها باشه ، همه چیز تولدم سیندلاها باشه

خلاصهههههههههههههه از اون روز شروع کردم به ایده گرفتن از تولدای مختلف و درست کردن تزئینات، گیفت، و همه چیز مربوط به سیندلاها

روز تولد خیلیییییییییییییی ذوق داشتی خونه تزئین شده بود همون جوری که دوست داشتی ، قبل رسیدن مهمونا 2 ساعتی خوابیدی  کلی هم رقصیدی ، کل تولد هم دختر خیلی خوبی بود و همکاریت در حد تیم ملی عشق مامان

کلییییییییییییی عکس آوردم برات که می تونه خودش همه چیز رو نشون بده

تزئینات خونه که همشون رو به کمک خودت درست کردیم

 

 

میز تنقلات و میوه

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

چپ به راست: طناز  - سارینا دختر خاله ات- عشق مامان- بهنیا پسر خاله الهام

کارت تشکر

کارت تشکر

گیفت

کیک تولدت

شمع تولد

 

اینم کیک منحدم که در اثر اصابت انگشتای بچه ها به این شکل در اومد

میز عصرونه- کشک بادمجان

سالاد الویه - ساعت تولد ساینا

پیراشکی

سالاد ماکارونی

ژل آکواریوم

سالاد الویه با تزئین پرنسس

ژل 4 رنگ

کاسترول بادمجان

دسر نشاسته

تولدت مبارک نفسم ، عشقم، عروسکم، ساینا تمام زندگی من و بابایی

بابایی مهربون من و ساینا خیلی ازت ممنونیم

و خدا جونم شکرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آوینا
30 مهر 92 9:00
عزیزم تولد ساینا خانوم مبارکککککککککککککککککککککک
ایشاله تولد 120سالگی اشو و عروسی اشو و جنشهای موفقیتشو براش بگیری و همیشه شاد و خوشحال باشید
همه چیز مثل همیشه عالیییییییییییییییی بود مثل خودت که همیشه فوق العاده ای
خسته نباشی مادر با سلیقه و مهربون


مریم مامان آریا
30 مهر 92 9:00
واقعا خسته نباشی

خیلی عالی بود

انشاء اله ساینا تا همیشه قدر مادر خوبی مثل تو رو بدونه

ایشااله عروس بشه و به درجات عالی موفقیت برسه و تنش همیشه سالم و لبش خندون باشه

فقط من جز راین و روشا بچه های دیگه کلوب رو ندیدم

کاش عکس از مامانا هم گذاشته بودی



ممنونم مریمی
ولی عکس مامانا رو اجازه نداشتم. آخه خودت می دونی که با لباس مجلسی بودن




مامان روشا
30 مهر 92 9:27
وای دوباره هوس این غذاهای خوشمزه رو کردم

من متوجه ساعت تولد ساینا روی الویه نشدم عالی بود


مریم مامان محمدرضا
30 مهر 92 14:35
انشالله جشن عروسی اش

ماشالله عاقل نشسته اگر محمدرضا بود یا داشت گریه می کرد یا گیر می داد به چیزیخلاصه دهنش باز بود اما چه خوب نشسته و همکاری می کنه هزار ماشالله


ساینا تو مهمونیا خدا رو شکر دختر خوبیه. ممنون خاله مهربون
مریم مامان اریا
14 آبان 92 11:01
سیرااااااااااااااااااااااااااان واقعا خیلی خوش سلیقه و هنرمندیییییییییییییییی
خیلی عالیه


لطف داری دوست عزیزم- ممنونم
آیدا مامان ویهان
14 آبان 92 11:43
عزیزم تولد دختر باهشمون مبارک. ماشاا... ادم فکر میکنه عروسیه. خوش به حالش با این مامان هنرمندش. ایشاا... عروسیش


ممنونم خاله مهربون