سایناساینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

ساینا تمام زندگی و دنیای من و بابایی

تولدت مبارک شیرین تر از جونم

1392/7/22 9:52
نویسنده : مامانی
241 بازدید
اشتراک گذاری

قربون شکل ماهت برم داری روز به روز بزرگتر و خانوم تر می شی، امروز تولدته ساعت سه و نیم ظهر به دنیا اومدی، سه سال پیش از ساعت 12 شب درد کشیدم تا دونیم ظهر، چه درد شیرینی .که تا عمر دارم فراموش نمی کنم چون بعدش خدا یکی از زیبا ترین فرشته های آسمونیش رو به من و بابایی هدیه کرد. فرشته ایی که با شیره وجودم  قد کشید و بزرگ شد. دنیای من ، فرشته کوچولوی من، نفس من تولدت مبارک

روز 19 مهر یه تولد (به قول خود تولد سیندرلاها) برات گرفتم که مامان ایران و مامان آمنه ، خاله افسانه و خاله نسیم مربی های دوست داشتنی مهد ، همکارای مامان، خاله های نی نی سایت هم شرکت داشتند و چه تولدیییییییییییی شد ، به شما که خیلیییییییییییی خوش گذشت، هر لبخندی که روی لبات می دیدم زندگی و جان تازه ایی به من می بخشید از ذوق کردن و رقصیدنت و وجد اومدم و با شادی کردنت تمام خستگیهام رو از یاد  بردم  

عکس ها رو مهمون داشتم نتونستم بذارم ولی سه روز دیگه می یام کلیییییییییییییی عکس خوشکل برات می ذارم گل مامانی

تولدتتتتتتتتتتتت مبارک شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان روشا
27 مهر 92 9:23
تولدش مبارک به ما که حسابی خوش گذشت با ساینای مهربون و گل
مریم مامان محمد رضا
27 مهر 92 11:35
تولدت مبارک انشالله که تولد150سالگی

همیشه بشادی و تولد خانمی

ما هم منتظر عکسهای قشنگ تولدت هستیم