سایناساینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

ساینا تمام زندگی و دنیای من و بابایی

کلییییییی بازی جدید

1392/6/19 9:54
نویسنده : مامانی
965 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشکل مامانی

تو این هفته کلییییییی با هم بازی کردیم که خیلی بهمون خوش گذشت .

اول به قول خودت پا بازی - این بازی رو هم از سایت روشا خوشکله دخمل خاله زهرا جون یاد گرفتیم . ممنونیم خاله مهربون

با این تفاوت که ما یه کوچولو اقتصادی عمل کردیم. یه کارتن وسایل خونگی که داشتیم آوردم و یه ده تا پا به اندازه پاهای کوچولوت برش زدم و با هم با آبرنگ رنگش کردیم هر پا یه رنگ

 اولش خیلی زود خسته شدی ولی روزای بعد شده یه بازی مورد علاقه ت که خودت می یاری پاها رو می چینی و من و تو و بابایی مسابقه می دیم و کنترلت  راه رفتن روی پاها خیلی بهتر شده

پاها اینجوری از آب در اومد.

 

 

 

 

یه روز هم یه بازی که از سایت مدرسه مامانا یاد گرفتم رو سه تایی انجام دادیم.

یه ظرف پلاستیکی ، یه ظرف فلزی و یه ظرف شیشه ای و یه قاشق آوردم و به شما و بابا جونی گفتم اگر زدم به ظرف پلاستیکی پاهاتون رو ببرین بالا، ظرف فلزی دست بزنین و ظرف شیشه ایی  به موهاتون دست بزنین. این بازی رو دوست داشتی اینم بازیمون

 

 

 

 

 

بازی شمع هم از مدرسه مامانا یاد گرفتیم، که تو یه برگه یه نقاشی با شمع بکشی و روش رو با آبرنگ رنگ بزنی نقاشی نمایان می شه

 

مشغول رنگ آمیزی بودی که آب رو ریختی ، گفتی مامانی من نریزیدم خودش ریزید. فدای شیرین زبونیات بشه مامان.

یه روزی هم کلییییییییییی کاردستی درست کردیم

برات با کاغذ رنگی کلی مثلث، مربع، دایره و اشکال هندسی بریدم و همه رو ریختم و گفتم یه نی نی درست کن

که خیلیییییییییی قشنگ یه کاردستی نی نی درست کردی بدون اینکه کمکت کنم یه خونه هم درست کردی.

 

بعدش با رنگ انگشتی من یه درخت کشیدم و گفتم می تونی شما هم درخت بکشی؟ کشیدی ، خیلی هم خوشکل کشیدی

بعدش انتهای شاخه ها رو با چسب دکمه چشبوندیم ولی کمکت نکردم

بعدش امدی دروبین رو گرفتی دستت گفتم ساینا چی کار می کنی؟؟؟؟؟

گفتی دارم فیلم برباری می کنم

قربونت بره مامان

خدایا شکرتتتتتتت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)