سایناساینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

ساینا تمام زندگی و دنیای من و بابایی

آخه این لباس چشه؟

1392/6/20 13:38
نویسنده : مامانی
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینم

تابستون داره تموم می شه کلی لباسایی که برات خریدم داره نو نو ، کهنه می شه

من عاشق شوارک و تاپم و نقطه مقابلم تو عاشق سرهمی دامنی هستی. اگه بیدار باشی که عمرا""""""" اجازه نمی دی شوارک پات کنم . اگر هم احیانا" خواب باشی و متوجه نشی تااااااااا شب قر می زنی که اینا چیه من این لباسا رو دوست ندارم. فدات بشم قرتی مامانننننننننن

این لباس رو خواب که بودی برای مهد تنت کردم.

رسیدیم دم در مهد یه آینه داشت دیدی و گفتی و با اخم  این چیه؟

من نمی یام مهد مگه نمی دونی من این لباس رو دوست ندارم؟؟؟؟؟؟؟

گفتم خوب باشه من که دیرم شده با بایی برو خونه تا عصر تنها بمون خونه و دختر خوبی باش تا من و بابایی بیام از سر کار،

اینجوری بود که رضایت دادی بری مهد

 

اینجا هم داری با بابا جونی قایم موشک بازی می کنی مثلا" قایم شدی

 

خوب بعد از مهد هم اومدیم خونه و من هنر نمایی کردم، زبرا چیز کیک از بهار سایت دستورش رو گرفتم یه کوچولو قیافه اش خوب نشد ولی طعمش عالی بود

 

خدایاااااااااااااا شکرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مثل هیچکس
22 مهر 92 9:55
خاله میشه دستور پختش رو به ما هم بدید .