سایناساینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ساینا تمام زندگی و دنیای من و بابایی

اتفاقات یک سال نفسم ساینا

1390/7/25 12:39
نویسنده : مامانی
285 بازدید
اشتراک گذاری

خوشکلکم ٢٢ مهر سال 89 ساعت 15:30 بعد از 18 ساعت درد زایمان ، سزارین به دنیا اومدی ، فردئیش مرخص شدیم و رفتیم خونه، تا 1 ماه نگران کمبود شیرم بودم. داشتم ولی باز فکر می کردم سیر نمی شی. ولی خدا رو شکر این فقط نگرانی مادرانه بود و تو هر ماه رشد خیلی خوبی داشتی.

روزها پشت سر هم می گذشت و تو فرشته کوچولوی من روز به روز بزرگ و بزرگ تر می شدی. گردن گرفتی ، رفتی روی شکم . نشستی، چهار دست و پا رفتی، روی پا ایستادی و روز قبل از تولدت راه افتادی.الان هم 5 تا دندون موش موشی داری.

و فردا تولدته ، تولدت مبارک گل من . یکسال گذشت ، و چقدر زود گذشت ، چقدر دنیا با وجود تو شیرین تر و جذاب ترههههههههههههههههههه. خدایااااااااااااااااااااااا ممنونم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

معصومه مامان سهند
18 بهمن 90 11:25
سلام مامانی دخترتون خیلی ناز و خوشگله شما کلاس روان شناسی در اداره تون میرین و برای من پیغام گذاشتین