سایناساینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ساینا تمام زندگی و دنیای من و بابایی

تولدت مبارک زندگی و نفس مامان و بابا

1390/7/26 10:40
نویسنده : مامانی
344 بازدید
اشتراک گذاری

یک سال گذشت، یک سالی که با بودن تو برای من و بابایی از عسل هم شیرین تر بود و از وجود تو هانی من لحظه لحظه زندگیمون پر از شعف و شادی بود. تو خوشکل من روز به روز بزرگتر می شدی و چیزها تازه یاد می گرفتی و همین بزرگ شدن تو ، و وجود تو باعث می شد که تلاش من و بابایی مهربونت بیشتر و بیشتر بشه تا تو نازنینمون تو زندگی هیچ کم کسری نداشته باشی .

پرنسس من، امروز سه روزه از تولدت گذشته ، من و بابایی برات یه تولد کوچولو گرفتیم و خاله های نی نی سایت و دوستای مامانی دعوت شده بودن. و خیلی هاشون هم زحمت کشیده بودن تا در جشن تولد تو و خوشحالی ما شریک ما باشن. از همه شون هم ممنونم. به خصوص مامانی آمنه، مامان ایران، و عمه سوما که راه خیلی دوری رو به خاطر تو اومدن تا شریک شادی ما باشن. و همچنین خاله الهام که خیلیییی زحمت کشید و از جون و دل کار می کرد.

تولدت مبارک جیگر من، ناز ناز من ، تولدت مبارک نفس من، وجود من، تولدت مبارک زندگی من، فرشته کوچولوی من.

دوستت دارم، به اندازه تمامممممممممممم دنیا دوستت دارم، و با تمام وجود شاکر خداوندم که زندگی و خوشی من را با وجود تو تکمیل کرد. خدای مهربونم متشکرمممممممممممممممم

حالا هم چند عکس از تولدت دخمل خوشملم می ذارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)