سایناساینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ساینا تمام زندگی و دنیای من و بابایی

پایان 11 ماهگی و ورود به 12 ماهگی

1390/6/23 9:41
نویسنده : مامانی
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل نازم

امرو وارد ماه دوازده زندگیت شدی خانومی. روزها مثل باد می گذره و تو ناز ناز من روز به روز بزرگتر می شی ، قربون بزرگ شدن و قد کشیدنت

الان 4 تا دندون موشی خوشمل داری

تا 5 دقیقه هم شده بدون کمک می ایستی ولی هنوز می ترسی قدم برداری

به سرعت برق و باد چهار دست و پا می ری.

تو خرابکاری تکی ناز دخملم

اجازه گرفتن یاد گرفتی یعنی انگشتت برای هر کاری بالاست، و با سر بهم می افمونی این کار رو بکنم؟ و جالب اینجاست چه جوابم مثبت باشه چه منفی کار خودت رو می کنی و اجازه گرفتن سوریه. ایییییییییییییییی مامانیییییییییی فدات بشههههههههههههههههههههه.

چند روز بود عصرها مي بردمت پارك. دخملکم بيرون كه مي ريم خيليييييييييييي آرومی و خيلي به همه چيز دقت مي کنی .
ديروز رفتيم خونه يكي از فاميلا ( دایی ابراهیم) كه سرسره و تاب داشتن تو خونه. سرسره هاش از هموناست كه تو پاركها الان گذاشتن. خلاصه داشتيم با شی شی حرف مي زديم كه سر كه بلند كردم ديدم  از قسمت جلو سرسره تا بالا رفتی.
گفتم اي دل قافل از بچه هاي پارك ياد گرفتی. از خوشحالیییییی نمی دونستم چکار کنم اونقدررررر بوسیدمتتتت تا بتونم تخلیه شه احساسم.

ای من به فدای لحظه لحظه نفس کشیدنت. زندگی مننننننننن.

خداوندا هزارن هزار بار شکرتتت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)