سایناساینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ساینا تمام زندگی و دنیای من و بابایی

سومین مروارید عسلم

1390/6/6 9:34
نویسنده : مامانی
356 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچلوی مامان. تاریخ 3/6/90 سومین مرواریدت هم بیرون اومد و تو الان سه تا دندون موشی خوشملیییییییی داری نانازکم. قربون دندونای خوشکلت و قربون وجودت عزیزم

دخمل نازنینم ، مدتی بود ناراحت بودم که چرا وقتی تو گربه ، گنجشک، کبوتر و ... رو می بینی عکس العمل خاصی نداری ولی امروز صبح ، وقتی می خواستیم بیایم سر کار تو پارکینگ خونه یه گربه بود. بردمت نزدیک و هی می گفتم پیشی رو ببین. تو هم زوم کرده بودی رو گربه. گربه کوچولوهم چند باری میو میو کرد و من هم تکرار کردم تا اینکه گربه کوچولو از پنجره پارکینگ رفت. و تو شروع کردی گفتی پیش، مو. و با دستت اشاره می کردی که بیا. وایییییییییییییییی اگه بدونی چه لحظه ای بود. از خوشحالی کم مونده بود ذوق مرگ بشم گلکممممممممممممممممم.

قربونت برممممممممممم. فدات بشممممممممم.

خدایا صد هزار مرتبه شکرت که این فرشته رو قسمت من کردی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)