سایناساینا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

ساینا تمام زندگی و دنیای من و بابایی

جو جوی مامان

1390/5/2 10:35
نویسنده : مامانی
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشمل مامان، سلام ناز مامان، سلام نفسم . زندگی من. تمام وجودم.

خدایااااااااااااااااااااااااااا چقدر دلم برای جوجوم تنگ شدهههههههههههههه، چقدر دوست داشتم الان بغلم بود و با اون صدای لطیف و دلنوازت برام قهقهه می زدی  و اون مرواریدای زیبات نماین می شد و من وجودت رو به وجودم می فشردم. و تو هم با اون چشمای زیبا تر از ستاره ات بهم زل می زدیییییییی. خدایاااااااااااااااااااااااااااا دلم تنگه برای نانازممممممممممممممممممممممممممم.

خوشملم الان قشنگ و مسلط بر روی زانوت می ایستی ، بدون کمک و بدون اینکه دست به چیزی بگیری.

وقتی می گیم ساینا چی داری می خوری ببینم دهنت رو ، دو متر زبونت رو می یاری بیرون فدای اون زبون خوشملت بشممممممم و یک صدم ثانیه هم ماشالله آروم نیستی و هیییییییییی ورجه ورورجه می کنی ، و پوشک کردنت مرگ منه، از بس که باید دنبالت بدووم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

کاکل زری یا ناز پری
2 مرداد 90 12:30
اخی خدا براتون نگه داره دخمر نازتونو
maman adrian
5 مرداد 90 10:30
خدا نگهداره دختر خوشگلتو. به ما هم سر بزن خوشحال میشیم.