سایناساینا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

ساینا تمام زندگی و دنیای من و بابایی

10 ماهگیت مبارک نفسم

1390/4/20 10:26
نویسنده : مامانی
292 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز سالگرد ازدواج من و بابایی بود گلکم. ١٩ تیر سال ٨٨. چقدر روز خوب و به یاد ماندنی بود . و دیروز با بابایی تمام آن خاطرات را مرور کردیم. حاصل این ازدواج فرشته ای مثل تو بود. که بزرگتری نعمتی هستی که خداوند آنرا به من و بابایی عرضه کرد و ما هر ساعت هزاران هزار با شاکر اوییم.

 

 و ٢ روز دیگه ٩ ماه از زندگیت رو رد می کنی و وارد ماه دهم می شی. مبارکت باشه دخترکم. هر روز بزرگتر می شی و بیشتر چیز یاد می گیری . حالا دیگه خیلییییییییی راحت چهار دست و پا می ری . کامل (ماما  - بابا-  آبه - بف- گخ- دا- ) می گی.  و ماشالله و هزار ماشالله شیطون و شلوغ شدی. هر ثانیه باید از زیر مبل و میز ناهار خوری بکشمت بیرون. و لذت بخش تر از هر چیزی اینه که دنبالم راه می افتی و هر جا که برم دنبالم می یاییی. وایییییییییی که من فدای اون همه شیطنت و خوشکلیت بشممممممم.

بزرگترین دعای من اینه که خداوند همیشه و در همه حال حافظ و نگهدار فرشته کوچولوی من باشه. آمین

حالا هم چند تا عکس از پایان ٩ ماهگیت می زارم.

Free Image Hosting At Img98 Free Upload Center

Free Image Hosting At Img98 Free Upload Center

Free Image Hosting At Img98 Free Upload Center

Free Image Hosting At Img98 Free Upload Center

Free Image Hosting At Img98 Free Upload Center

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ندا(سالي)
20 تیر 90 10:45
اي جوونم موش بخوره دخملمو ... خيلي ناز داره ...سيران براش اسپند دود كنننن..منم الان وبلاگه امير عكس ميزارم برو ببين
کارینا
27 تیر 90 10:14
ماشالاه به دخمل ناناز خدا واست حفظش کنه این عروسکو
مریم مامان آریا
27 تیر 90 11:04
خیلی نااااااااااااااااااااااااااااااااااااازی ساینااااااااااااااااااااااا