سایناساینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

ساینا تمام زندگی و دنیای من و بابایی

روز مادر امسال قشنگترین روز مادر عمرم

1390/3/2 11:17
نویسنده : مامانی
284 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی من فردا روزه مادره، روز مادری که امسال با وجود تو برای من معنا پیدا کرده . امسال من مادرم. مادر تو فرشته ی کوچولوی من.

همیشه به من می گفتن از دانشجویت لذت ببر که شیرین ترین لحظات عمرته ، و هیچوقت تکرار نمی شه و لذتی فرا تر از اون نیست. ولی الان می بینم که اون حرفها درست نبوده. درسته که سالهای دانشجویی هم خیلی شیرین بود و خوش گذشت ولی خیلی شیرین تر و بهتر از اون روزها هست .

روز ازدواجم ، که خدا یکی از بهترین شوهرهای دنیا رو نصیبم کرد،روز تولد تو که مادر شدن را به من هدیه کرد . و از آن روز ، هر ساعت آن برای من لذت بخشه. از وجود تو و بابایی مهربانت ، وجودم پر از شعف و شادیه. حسی که واقعا" مانده ام چگونه آنرا بیان کنم.

وقتی با اون چشمای زیبا و مهربانت به من نگاه می کنی و ملتمسانه از من می خواهی که در آغوشت بگیرم ، وقتی در آغوشم آرام می گیری ، وقتی در آغوشم می خوابی و تا موقع خواب بردنت با دستانم بازی می کنی و نازم می کنی، وقتی حمامت می کنم، وقتی با قاشق غذا را در دهانت می گذارم ، وقتی می رقصی ، وقتی بازی می کنی ، حتی وقتی پی پی می کنی اینها خوشترین لحظات زندگی منه ، و تو این خوشی را به من عطا کردی عسلم

خدای مهربانم این شور و شعف و خوشی را تو به من عطا کردی ، هزارن هزار بار شاکر توام. و آنرا از من نگیر.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رز
2 خرداد 90 11:58
روزت مبارک عزیزم امیدوارم همواره خدا بهترینها رو در زندگی نصیب خانواده پر مهرتون کنه
آیدا
2 خرداد 90 12:29
زیبا بود. روزت مبارک مادر
مریم مامان آریا
2 خرداد 90 13:00
ممنونم یاسمن جونم. روزت مبارک و امیدوارم سایه تو همیشه بر سر آریای کوچولو باشه .