سایناساینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

ساینا تمام زندگی و دنیای من و بابایی

احساس من به نفسم

1392/6/7 9:23
نویسنده : مامانی
191 بازدید
اشتراک گذاری

ناممکن است احساس خود را نسبت به تو دختر گلم

با واژه ها بیان کنم

اینها سرشارترین احساساتی هستند که تا کنون داشته ام

با این همه

هنگامی که می خواهم اینها را به تو بگویم یا بنویسم

واژه ها حتی نمی توانند ذره ایی از ژرفای احساساتم را بیان کنند

گرچه نمی توانم جوهر این احساسات شگفت انگیز را بیان کنم

می توانم بگویم آن گاه که با توام ( ساینای من) چه احساسی دارم

آن گاه که با توام

احساس پرنده ایی دارم که آزاد و رها در آسمان آبی پرواز می کند

آنگاه که با توام ساینای من

چون گلی هستم که گلبرگ های زندگی را شکوفا می کند

آن گاه که با توام

چون امواج دریا هستم که توفنده و سرکش به ساحل می کوبد

آن گاه که با توام

چون رنگین کمان بعد از توفانم

آن گاه که با توام

گویی هر آنچه زیبایست ما را در بر گرفته است

اینها ذره ایی ناچیز از احساس با تو بودن است  عسلکم

اما باز واژه ها کافی نیست

بگذار به تو نفسم، زندگیم، دخترم ساینا بگویم

بیش از عشق بر تو عاشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)