سایناساینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

ساینا تمام زندگی و دنیای من و بابایی

عشق کوچولوی مامان

1392/6/10 9:13
نویسنده : مامانی
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی من

چی شدیییییییییییی تو دخمل شیرینم ماشالله !!!!، هر روز اینقدهههههههه بوست می کنم ، بغلت می کنم فشارت می دم ولی بازم احساساتم تخلیه نمی شه . یعنی تا حد مرگ دوست دارم.

عصری داشتیم با هم می رفتیم خرید ، داشتی پات رو خش خش رو زمین می کشیدی، منم گفتم عزیزم یه خانوم اینجوری راه نمی ره ، یه خانم خوشکل مثل شما اینطوری راه می ره، ( نخوه راه رفتن درست رو بهت نشون دادم)

صبحش می رفتیم مهد، دیدم رو پنجه راه می ری ، ازت پرسیدم مامانی کفشت پات رو اذیت می کنه؟

گفتی : نه مامانی دارم مثل خانوم خوشگل راه می رم .فدای تو دختر حرف گوش کنم بشم من

***************************************************

عاشق سی دی توت فرنگی شدی ، روزی 1 بار توت فرنگی و آسمان آبی رو می بینی، و چون از دیدنش لذت می بری اصرار می کنی که منم بیام ببینم و هر بار برام تعریف میکنی که چی می شه

*****************************************************

الان دیگه همه چیز مهد رو برام تعریف می کنی، چی خوردی ، چی یاد گرفتی، چه بازیهایی کردی، اسم تمام دوستات رو هم می دونم قربون همه وجودت

از مهد اومدی می گی دوستام بهم گفتن گل سرت باربی ، کیفت باربی اسمت هم بشه ساینا باربی

دیروز می گفتی

I am happy , you are sad

راستی چند تا عکس مهد که دادن رو برات می ذارم

 

 

 

 

 

شکرت خدایا ، هزاران هزار بار شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)