سایناساینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

ساینا تمام زندگی و دنیای من و بابایی

فقط می گم خدایا هزاران هزار مرتبه شکرت

1391/10/21 10:48
نویسنده : مامانی
254 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان، الان یه مدتیه دارم تو سایتای خانم هایی که بچه دار نمی شن و مشکل دارن می چرخم و چه غم انگیزه زندگیشون. من این مطالب رو می خونم و هر روز بیشتر از قبل شاکر خداوند می شم که منو و لایق داشتن تو نعمت بزرگش دونست. می خونم و می فهمم تو چه نعمت عظیمی هستی که اگر من هر ٢٤ ساعت زندگیم رو به قبله بشینم و شکرش کنم باز هم نتونستم شکرش رو به جا بیاورم.

خدایا می دانم ،که چه لطفی به من کردی ، ممنونم که من را لایق واژه زیبای مادر  دانستی. خدایا شب و روز ، روز شب سپاسگزار تو ام که فرشته ی به این زیبایی به من عطا کردی. خدایا خدایا خدایاااااا ممنوم، شکرت

خدایا ، درسته هرچی صلاح باشه همون رو سر راه بنده ات قرار می دی ،‌ولی خدایا به عظمتت قسم، اگر صلاح هست ،‌دامن منتظرات رو سبز کن( الهی آمین)

عشق مامانی ،ساینای من ‌نفسم می گیرد در هوایی که نفس تو نیست.

وقتی که در آغوشت می گیرم آنقدر آرام می شوم که فراموش می کنم باید نفس بکشم

اگر هانی من تو نبودی من بی دلیل ترین اتفاق زمین بودم و تو هستی و من محکمترین بهانه خلقت شدم.

این روزها سرگرمی دختر گل مامانی ساینای من شده کتاب خوندن و بازی با بن بن بن . الان ١0 کلمه رو می تونی بخونی

سگ- آب- تاب- کفش- پسر- گل- دختر- مامان- بابا- ساینا-

و آ- ب- پ- س- ش رو می خونی

١ تا ٣ به انگلیسی

١٠ تا جمله انگلیسی بلدی و تو حرف زدنت استفاده می کنی

a تا h انگلیسی

خلاصه بگم که عاشق یاد گرفتنی و چه لذتی دارد آموزش دادن به تو، و با چه زبانی توصیف کنم لذت یاد گرفتن و تکرار آموزش های من

خدایا آیا لذتی فراتر از وجود فرزند و مادر شدن در دنیا هست؟؟؟؟؟؟؟؟

خدایا چه حکمتی است در این نعمت تو که با وجود این همه زحمت ،  لذتش وصف شدنی نیست؟؟

حالا چند تا عکس با تاخیر دو ماهه برات می ذارم. ببخشید خوبببببببببب

بازم عکسا رو پیست نمی کنه

دوباره بد قول شدم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)