سایناساینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

ساینا تمام زندگی و دنیای من و بابایی

ساینا شاعر می شود

1392/11/27 12:15
نویسنده : مامانی
461 بازدید
اشتراک گذاری

یه چند وقتی بود شعرهای می خوندی که راستش توجهی بهشون نداشتم.  چه می دونم فکر می کردم حرف های بچه گونه است . و تو داری با عروسکت  حرف می زنی و یا شعر می خونی .

ولی  کم کم توجهم رو جلب کرد؛ دیدم حرفات یا بهتر بگم شعرات اگه معنی خاصی نداره ؛ قافیه داره.

خیلی فکر کردم تصمیم گرفتم هر چی می گی بنویسم . الان هم خیلی فکرم مشغوله ؛ یعنی اینا واقعا" شعره؟

یعنی ساینا طبع شاعری داره؟ می شه اینا یی که می گه رو برای یه بچه سه سال و نیمه به حساب شعر گذاشت؟

حالا هم هرکی این وبلاگ و این شعر ها رو خوند و چیزی از شعر می دونه جواب سئوالای منو بده لطفا"""""""""""".

اینم شعرهای ساینا( البته بگم گاهی از شعرهای دیگه هم کمک می گیره ولی بقیه اش رو خودش می یاد.

لا لا لا لا گل پونه

بخواب بریم توی خونه

بخواب ؛ بخواب ببینم

چشمک نزن ببینم

بیا بریم تو مغازه

همونجا که پره غازه

بیا بریم خونه مادر بزرگت

تو هم برو پیش مادر بزرگت

برو یه جای خوب و نازنین

اونجا فرشته ها رو تو ببین

 

اینم دومی

فرشته آی فرشته

بیا بریم که خیلی زشته

بیا بریم نقطه به نقطه

بیا بریم ببینیم تمام ایران

نه نه نمی یام دوستش ندارم

عید که نیست من نمی یام دوستش ندارم

 

سومی ( بابایی نوشته همین قدش رو تونستم بخونم)

آب آب ؛ آب اومد

کدوم آب

همون که توی رود بود

از ما ها خیلی خیلی دور بود

یکی می یاد تو رود ها

ماهی ها هم می پرن توی رودها

رود خونه ها می رن توی خونه ها

ماهی ها هم می رن توی رودخونه ها

البته خیلی بود ولی همونطور که گفتم جدی نمی گرفتم و نمی نوشتم. حالا بهم بگین اینا شعره؟

اینم قصه امروزت عسلکم

خدای شکرت بابت همه نعمتات ممنونم




 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان روشا
4 اسفند 92 8:51
سلام سیران جون خوشحالم بعد مدتها می نویسی واقعا تعجب کردم این که قافیه داره خیلی جالبه و می تونه مقدمات شعر گویی باشه به نظرم بیشتر براش کتاب شعر بگیر و تشویقش کن خودش شعر بسازه تازه حتما شعرهاشو تو مجله های بچه ها بفرست شاید در آینده بمامان یک خانم شاعر شدی...... روشا هم ادامه شعر هاشو از خودش می گه اما قافیه به این خوبی نداره.. سلام زهرا جون ممنونم حتما" می فرستم برای مجله ایی؛ این راهنمایت عالی بود مثل همیشه
مامان آریا
20 اسفند 92 10:58
خوب پس دخترکون شاعر شده به به این هم از تاثیرات مهده دیگه از بس اونجا شعر می خونن مسلما قوه شعر سرودنشون هم تقویت میشه شاعره عزیز رو ببوس ممنونم مريم جان نمي دونم شاید مال مهده ؛ شاید هم به خودم رفته منم یه چند تا شعر دارم.