سایناساینا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

ساینا تمام زندگی و دنیای من و بابایی

مااام

1390/4/5 12:35
نویسنده : مامانی
230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی مامان.چقدررررررررررررر امروز دلم برات تنگ شده خانومم. آخه روز به روز داری بزرگتر می شی و با مزه تر.

قربونت برم دیروز تاریخ ٤/٣/٩٠ . گفتی مامان. واییییییییییییییییییییییییییی چقدر خوشحاللللمممممممم. داشتیم بازی می کردیم که تلفن زنگ خورد و من رفتم گوشی رو بیارم که یه کمی نق زدی که چرا تنهام گذاشتی!!!!!!!!! و تو اون نق زدنهات صدام می زدی مااام مام، و من طرفت نمی اومدم تا تکرارش کنی . و با هر مام گفتنت تمام وجودم سرشار از خوشی می شد.

بابا هم که الان کاملا" واضح می گی. و بدون مشکل می شینی . و زمانش مهم نیست و خدا رو شکر کمرت هم محکم شده و نمی افتی. دو تا دندونات هم کاملا" سر در آوردن. و هزار ماشالله که روز به روز بزرگتر و ناز تر و م بامزه تر می شی ناز گلکم.

راستی یادم رفت برات بگم که آواز خوندنت هم که بماند. اینقدر بلند آواز می خونی که سه تا خونه اونورتر صدات رو می شنون و از آهنگ هات لذت می برن. قربون آواز خوندنت هم برم منننننننننننن.

فدات بشم ناز گلکم. قربونت برم عسلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)