سایناساینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

ساینا تمام زندگی و دنیای من و بابایی

درد دل بابا با دختر گلش

1393/2/30 13:20
نویسنده : مامانی
522 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل بابایی،  خوبی گلم

بلاخره بعد مدتها اومدم که منم  اونی که توی دلم هست برات بنویسم که وقتی بزرگ شدی بخونی و  عمق دلم رو  بدونی . دختر گلم  قبل از ازدواج با مادرت از ازدواج ترس داشتم اونم بخاطر اینکه نتونم اون چیزی که باید برای شریک زندگیم فراهم کنم .وقتی که با مادرت آشنا شدم بهم قوت قلب داد و تونستم تصمیم به از دواج بگیرم .

از بچه دار شدن واهمه داشتم ولی مادرت دوباره با اون اعتماد به نفسی که داشت ، باز هم به من دلگرمی و قوت قلب داد  . و تو عزیز دل بابابی به دنیا اومدی .حالا بعداز این مدت اول از خدا ودوم از مامانت تشکر می کنم  که تو گل  قشنگ رو بهم دادند .

من نمی دونم چطوری از مادرت تشکر کنم ؟ می دونم اگه تمام دنیا و زندگی ناقابل خودمو به پای مادرت بریزم حتی به اندازه سر سوزنی از زحمات مادرت رو نمی تونم در مورد خودم وشماجبران کنم .

همیشه ارزو دارم مثل مامانت بشی ،چون باور کن مادرت یک فرشته است .  کل دنیارو بگردی مثل مادرت رو اصلا" نمی تونی پیدا کنی .حتما" موقع خلقت  خدا ،مامانی تو را تک افرید . گلم  مامانت  یک فرشته توقالب آدمه .مادری که تو داری بهترین بهترین مامان دنیا ست .تمام زندگی خودم  رو مدیون این فرشته هستم .تنها چیزی که از خدا می خوام اینه که بتونم تا زنده ام سر سوزنی از محبتهای مادرت را جبران کنم . پس  مامانت رو برای خودت الگو کن تا بهترین باشی چون مامانی ماه ماه ماه است .

می دونی عزیز دل بابایی شاید خیلی از مردم یا دوستان این مطلب رو بخونند خیال کنند که دارم اغراق می کنم ولی باور کن اگه بزرگ شدی می دونی که من دارم درست می گم  .دختر گلم نمی دونی مادرت و تورا چقد دوست دارم هرچه بگم بازم کم گفتم ولی می دونم هردوتای شما اون محبتی که باید بشما داشته باشم احساس نمی کنید ، شاید کمی غرور مردانگیم باعث بشه نتونم اونجور که باید باشم پس اگه بعضی مواقع عصبانی شدم ویا کم محلی کردم، منو ببخشید و باور کنید اون موقع که عصبانی وبی محبت هستم از هر موقع دیگری بیشتر دوستون دارم .

پسندها (1)

نظرات (0)