سایناساینا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

ساینا تمام زندگی و دنیای من و بابایی

روز پدر هم با تاخیر

1393/2/29 15:23
نویسنده : مامانی
440 بازدید
اشتراک گذاری

ای تمام زندگی و هستی ام، عشق را با تو تجربه كردم و بدان مروارید زیبای عشقت همیشه در صدف سرخ قلبم جای دارد. بهترینم، به پای همه خوبیهایت برایت خوب بودن، خوب ماندن و خوب دیدن را آرزو می كنم. روز مرد را به تو عزیزترینم تبریك می گویم.

تقدیم به مهربانترین و بهترین همسر دنیا

********************************************

مامان: ساینا جونم  خسته نیستی مامان بریم واسه بابا یه کادو بخریم

ساینا: ااااااااااااااااا مامانی ؛ چیزی نخریم  من کارت درست کردم  برای بابایی ‘ يه كارت شبيه قلبه

مامان: خوب اون کادو خودته ؛ من چی بدم بهش؟

ساینا : خوب همون کارتی که من بهت دادم

مامان:  اون کارت مال خودمه ؛ دوسش دارم خوببببببببببببب

ساینا: خوب دوباره برات درست می کنمممممممممم

************************************************

کارت قلب روز پدرت حرففففففففففففففففف نداشت با یه پیراهن که براش درست کرده بودی . نمی دونم چه احساسی داشت بابای مهربونت اما مطمئنا" خوشحال شد؛ چون خوشحالی رو تو چشماش و بوسه ایی که به تو زد به وضوح دیدم.

 

دستت درد نکنه ساینا ی قشنگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)