سایناساینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

ساینا تمام زندگی و دنیای من و بابایی

سفر نامه شیراز

1393/2/7 13:57
نویسنده : مامانی
638 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سال 93 ت مبارک شیرینم. یک ماه و شش روز گذشته من تازه اومدم برات بنویسم که تو عید چه کارا کردیم. تا اینکه وقتی بزرگ شدی بخونی و یادت بیاد که چقدرررر خوش گذشت بهمون. بدونی که با این سن کمت چقدر عاقل بودی توی سفری که با هم داشتیم.

من و بابایی  و همراهان سفرمون ( عمه هات؛ مادر بزرگ و پدر بزرگت )رو اذیت نکردی. پا به پای ما راه رفتی و وقت خوابت ؛ خوابیدی و وقت غذا خوردنت غذات رو خوردی و فکر می کنم از این سفر حسابیییییییییی لذت بردی  قشنگم ساینای من.

می گن توی سفر باید طرفت رو بشناسی ؛ و من تو رو بیشتر شناختم و بیشتر و بیشتر خداوند بزرگم رو شاکرم برای وجود تو ؛ و با تمام وجود فریاد می زنم که خدای مهربونمممممممم ؛ ممنونم  که به من بنده گناهکار تو این نعمت بزرگ و وصف نشدنیت  را عطا کردی با تمام وجود سپاسگزارت هستم

از تو هم ممنونم دخترک عسل من ؛ ممنونم.

29 اسفند به مقصد اصفهان به راه افتادیم ؛ سر راهمون 3 ساعتی کاشان رو گشتیم. حمام فین ؛ و ابیانه رفتیم و شهر قمصر کاشان. شهر قشنگیه کاشان .تاریخی و با مردم مهربون.

 

 

تو اصفهان  همسفرامون به ما پیوستن و فردا صبح زودش راهی شیراز شدیم. خیلی جاها رفتیم  که فکر می کنم شرحش تصویری باشه بهتره

اینجا داری واسه عمه ات حسابی ناز می کنی

اینجا  ارگ بم هستش

تو سعدی با لباس محلی شیرازی هام مثل ماه شدی

 اینجا رفتیم  خونه هم خونه ایه دوران دانشجویی بابا جونی که یه دختر ناز مثل شما داشت به اسم غزل 

اینجا داری اسب سواری می کنی  . دو  بار سوار شدی تازه می خواستی باز هم سوار بشی  و کلی ماهر شده بودی و تنها سوار می شدی قربونت برم عزیز دلم و علی رغم انتظار من اصلا" نترسیدی

اینجا مسموم شده بود ی؛ پارک ارم شیرازه و حسابی حالت بد بود  ولی بازم اذیتم نکردی فدات بشه مامان

عشق مامان حواست کجاست؟

خدایا شکرت ؛

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

mom
6 اردیبهشت 93 15:45
خدا نگه داره دختر گلت و ممنونم عزیزم ؛ هر چند که بجا نیاوردم
مامان روشا
12 اردیبهشت 93 22:40
به به سفر ها بی خطر چه عکس های نازی دلم براتون تنگ شده تابستون کمی فارغ تر شدم باید حتما بیاین خونمون زهرا خانم چطوری؟ روشا خانم خوبه؟ انشالله که بتونم ببینمتون دلم برای تو روشا خیلی تنگیده
بهناز مامان رادین
13 اردیبهشت 93 11:16
همیشه به سفر و گردش خانم.خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته و ساینای مهربون هم مثل همیشه عاقل بوده.خدا حفظش کنه براتون. عزیزم بهنازییییییی ممنونم؛ رادین خوشکل و ناز خوبه؟ دلمان هواتو کرده دخترررررر
اميد
28 اردیبهشت 93 15:50
‎ سلام.وبلاگ خيلي خوبي داري آفرين. احتمالا تا حالا شده يه تصويري رو تو وبلاگت گذاشتي و بعد از مدتي ديدي اون تصوير پريده و ديگه نيست. اگه ميخواي اين اتفاق ديگه برات نيفته از اين به بعد ميتوني با خيال راحت عكس ها رو تو سايت زير آپلود كني و براي هميشه داشته باشيشون.به دوستاتم اطلاع بده تا اگه اونا هم چنين مشكلي داشتن رفع بشه.ممنون www.u4m.ir