سایناساینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

ساینا تمام زندگی و دنیای من و بابایی

شب یلدا

1392/10/1 11:45
نویسنده : مامانی
535 بازدید
اشتراک گذاری
مهم نیست هندونه ی شب یلدات شیرین نباشه
 
یا انارات ترش از آب دراد
 
یا کدو تنبلی که بار میذاری بیمزه بشه

یا چند تا از گردوهایی که می شکونی پوک باشه

مهم اینه که کسی داری که یلدا رو بهت تبریک بگه

*******************

عمرت صد شب یلدا
دلت قدر یه دنیا
توی این شبهای سرما
یادت همیشه با ما
دل خوش باشه نصیبت
غم بمونه واسه فردا

شب یلدات مبارک شیرینم

******************

بعضی وقتا اینکه تو یه شهر دیگه غریب باشی خیلیییییییییییییییییییییییی بده. یکی وقتی که تو عزیز دل مامانی مریضی و من هیچچچچچچچ کس رو ندارم که تو رو پیشش بذارم و برم سر کارم. و واقعا" درمانده می شم

یکی هم یه وقتایی مثل شب یلدا ، که هیچ کس نبود بریم پیششون یا اینکه بیان با هم این شب رو بگذرونیم و ناچار سه تایی یه جشن کوچولو گرفتیم ، هر چند که خیلییییییی خوش گذشت. ولی خوب باز جای خالی نزدیکامون واقعا" حس می شد.

عسلکم ، ساینای من واقعا" دیروز خوشحال بودی و از دیدن خوراکی های ممنوعه که می تونستی با خیال راحت میل کنی خوشحال بودی. در کل به هر سه تامون خیلی خوش گذشت.

شکرت خدای مهربونم. بخاطر همه نعمتات شاکرم

اینم عکسای شب یلدات

قربونت این ژستات

تو این عکس پاینینی داری آماده می شی بریم مهد که خیلییییییییی خوابت می یاد ولی با این خواب آلودگی اصرار داشتی موهات رو سشوار بکشم و به قول خودت خوشکلت کنم

قربونت برم زندگی من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آوینا
11 دی 92 9:12
عزیزممممممم ساینای خوشگل من سیران جان من هم دقیقا احساس تو رو دارم ولی خوب همیشه دلم به این خوش میشه که هر کس هر جای هست سالم هست و خوش و با همین دلم راضی میشه دیدم توی پست قبلی چه فکرهایی منفی کردی دختررررررررررر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از تو بعیده ...... تو یه مادری این یادت باشه یه مادر هیچوقت! حق نداره نه منفی فکر کنه -- نه خسته بشه مثل خودت.... فقط میدونم یه موقعهایی یادمون میره ایشاله همیشههههههههههه سالم و شاد باش ممنونم عزیزم نظرت خیلییییییییی خوشحالم کرد . امیدوارم آوینا کوچولوی من همیشه شاد باشه و زیر سایه خودت می بوسمت
مامان روشا
21 دی 92 12:53
چهعکس های قشنگی دلم براتون تنگ شده سیران جون مهم اینه سه تایی پیش هم هستید و خوشبختید خدارو شکر ان شالله سریع بشید 4نفر چه جالب صبح میگه سشوار بکش روشا موقع مهمونی رفتن هم نمی ذاره من موهاشو سشوار بکشم